№
3/п
|
Дата
прове-
дення
|
Тема
|
Державні вимоги
до рівня
загальноосвітньої
підготовки учнів.
|
1
|
Вступ.
Сюжетна витинанка. Уявлення про особливості
сюжетних витинанок різних регіонів України. Послідовність виготовлення
виробів технікою витинанки.
Практична робота. Виготовлення сюжетної витинанки «Жадібні ведмежата», «Бджілки
– трудівниці»
|
Учень/учениця:
знає, що таке сюжетна витинанка;
добирає матеріали, інструменти та пристосування для виготовлення
витинанки;
має загальні уявлення про особливості сюжетних
витинанок різних регіонів України;
розкриває послідовність виготовлення виробів технікою витинанки;
вміє виготовляти вироби технікою витинанки.
|
|
2
|
Практична робота. Виготовлення сюжетної витинанки «Осіннє мереживо»,
|
||
3
|
Комбінування
природних, штучних і пластичних матеріалів.
Комбінування природних, штучних
і пластичних матеріалів. Послідовність дій під час виготовлення виробів з
природних і пластичних матеріалів. Практична робота. Виготовлення
композиції «Чарівна тарілочка»
|
Учень/учениця:
має загальні уявлення про комбінування природних,
штучних і пластичних матеріалів у виробах;
добирає матеріали, інструменти, пристосування, необхідні
для виготовлення виробів з природних, штучних і пластичних матеріалів;
розкриває послідовність дій під час виготовлення виробів з
природних, штучних і пластичних матеріалів;
вміє виготовляти вироби з природних, штучних і
пластичних матеріалів.
|
|
4
|
Практична робота. Виготовлення композиції «Лісові мешканці»
|
||
5
|
Практична робота. Виготовлення рельєфної композиції «Осінній пейзаж»
|
||
6
|
Конструювання
рухомих моделей з картону та паперу. Загальні відомості про способи виготовлення рухомих моделей з
паперу і картону.
Матеріали, інструменти та
пристосування для виготовлення рухомих моделей.
Практична робота. Виготовлення
рухомої іграшки «Лінивий кіт»
|
У чень/учениця:
має загальні уявлення про конструювання рухомих моделей
з картону та паперу;
добирає матеріали, інструменти та пристосування для
виготовлення моделей з рухомими деталями;
знає способи виготовлення рухомих моделей з паперу та
картону;
володіє початковими навичками виготовлення паперових моделей
з рухомими деталями.
|
|
7
|
Практична робота. Виготовлення
рухомої іграшки «Ковалі», «Собака» (на вибір)
|
||
8
|
Виготовлення
штучних квітів об’ємної форми. Матеріали, інструменти та пристосування для виготовлення штучних
квітів об’ємної форми. Послідовність виготовлення штучних квітів об’ємної
форми. Способи кріплення елементів.
Практична робота. Виготовлення з паперу квітів об’ємної форми.
|
Учень/учениця:
має загальні уявлення про виготовлення штучних квітів
об’ємної форми;
добирає матеріали, інструменти та пристосування для
виготовлення штучних квітів об’ємної форми;
розкриває послідовність дій під час виготовлення штучних
квітів об’ємної форми;
знає способи кріплення елементів виробу;
вміє виготовляти квіти об’ємної форми.
|
|
9
|
Практична робота. Виготовлення з паперу квітів об’ємної форми.
|
||
10
|
Колаж. Поняття про колаж. Комбінування різноманітних матеріалів для створення композиції-
колажу. Матеріали, інструменти та пристосування для виготовлення колажу.
Практична робота. Виготовлення сюжетної композиції-колажу за власним
задумом.
|
У чень/учениця:
має загальні уявлення про колаж;
добирає матеріали, інструменти та пристосування для виробу
технікою колаж:
розкриває специфіку комбінування різноманітних матеріалів
для створення композицій-колажів;
вміє виготовляти сюжетні композиції-колажі за власним
задумом
|
|
11
|
Робота
з пластичними матеріалами. Пластичні матеріали для виготовлення виробів (пластилін, глина,
полімерна глина, солоне тісто). Послідовність виготовлення виробів об’ємної
форми з пластичних матеріалів за власним задумом.
Практична робота.
Виготовлення з пластиліну
об’ємних фігур тварин - героїв мультфільмів, казок.
|
У чень/учениця:
має загальні уявлення про виготовлення виробів з
пластичних матеріалів;
добирає матеріали, інструменти та пристосування для
виготовлення виробів з пластичних матеріалів;
розкриває послідовність виготовлення виробів об’ємної форми
з пластичних матеріалів за власним задумом;
вміє виготовляти з пластичних матеріалів об’ємні фігури
й творчо доповнювати їх;
володіє навичками створення колективних композицій з виготовлених
виробів.
|
|
12
|
Практична робота.
Виготовлення з пластиліну «Казкової галявини»
|
||
13
|
Практична робота.
Виготовлення з пластиліну «Казкової галявини»
|
||
14
|
Робота
із сучасними штучними матеріалами. Властивості штучних матеріалів: пластик, поролон, синтепон,
синтетична вата, тощо. Інструменти та пристосування для виготовлення виробів
із сучасних штучних матеріалів. Послідовність виготовлення простих виробів
з використанням пластику, поролону,синтепону,синтетичної вати.
Практична робота. Виготовлення сувеніру із пластикових пляшок .
|
У чень/учениця:
знає властивості штучних матеріалів (пластику,
поролону, синтепону, синтетичної вати тощо);
добирає матеріали, інструменти та пристосування для
виготовлення виробів із сучасних штучних матеріалів;
має загальні уявлення про виготовлення виробів із
сучасних штучних матеріалів;
знає послідовність виготовлення простих виробів з
пластику, поролону, синтепону та синтетичної вати;
вміє виготовляти вироби із сучасних штучних матеріалів.
|
|
15
|
Практична робота. Виготовлення сувеніру із пластикових пляшок.
|
||
16
|
Плетіння. Способи плетіння зі стрічок, товстих ниток, шнурів. Основні прийоми
роботи та послідовність виготовлення виробів технікою плетіння.
Практична робота. Виготовлення закладки технікою плетіння.
|
Учень/учениця:
має загальні уявлення про плетіння
виробів;
називає способи плетіння зі стрічок, товстих ниток, шнурів;
знає основні прийоми роботи та
послідовність виготовлення виробів технікою плетіння;
вміє виготовляти вироби технікою плетіння.
|
|
17
|
Практична робота. Виготовлення браслета технікою
плетіння.
|
||
18
|
Вишивання. Оздоблення виробів технікою вишивки. Матеріали, інструменти
та пристосування для оздоблення виробів вишивкою. Основні прийоми роботи
технікою вишивки. Витягування нитки з основи. Шов «вперед голка». Шов
«назад голка*. Послідовність виготовлення виробів технікою вишивки.
Практична робота. Оздоблення серветки швом «вперед
голка»
|
У чень/учениця:
має загальні уявлення про оздоблення виробів
технікою вишивки;
добирає матеріали, інструменти та
пристосування для оздоблення виробів вишивкою;
називає основні прийоми роботи в техніці вишивки;
знає, як витягувати нитки з основи;
вміє виконувати шов «вперед голка» та шов «назад голка»;
розкриває послідовність оздоблення виробів вишивкою.
володіє початковими навичками оздоблення виробів вишивкою.
|
|
19
|
Практична робота. Оздоблення серветки швом «голка
назад»
|
||
20
|
Практична робота. Оздоблення серветки.
|
||
21
|
Практична робота. Оздоблення серветки.
|
||
22
|
Об’ємна аплікація з тканини та ґудзиків. Послідовність виготовлення об’ємної аплікації на тканині з
використанням ґудзиків, леліток та бісеру. Пришивання ґудзиків на ніжці.
Практична робота. Виготовлення м’якої іграшки.
|
Учень/учениця:
має загальні уявлення про об’ємну аплікацію з тканини та ґудзиків;
добирає матеріали, інструменти та пристосування для виготовлення об’ємної
аплікації з тканини та ґудзиків;
пояснює послідовність виготовлення
об’ємної аплікації на тканині з використанням ґудзиків;
вміє виготовляти об’ємні аплікації на тканині з використанням ґудзиків;
володіє навичками виготовлення найпростішої м’якої іграшки.
|
|
23
|
Практична робота. Виготовлення м’якої іграшки.
|
||
24
|
Практична робота. Виготовлення м’якої іграшки.
|
||
25
|
Пап’є-маше. Ознайомлення з технікою пап’є-маше. Матеріали, інструменти
та пристосування для виготовлення виробу технікою пап’є-маше. Послідовність
виготовлення виробів технікою пап’є- маше.
Практична робота. Виготовлення декоративної тарілочки технікою пап’є- маше.
|
Учень/учениця:
має загальні уявлення про техніку пап’є-маше;
добирає матеріали, інструменти та
пристосування, необхідні для виготовлення виробу технікою пап’є-маше;
знає послідовність виготовлення виробів технікою пап’є-маше;
вміє працювати в парі та групі під час виготовлення виробів технікою
пап’є-маше;
володіє початковими навичками виготовлення декоративних виробів технікою
пап’є-маше.
|
|
26
|
Практична робота. Виготовлення декоративної тарілочки технікою пап’є- маше.
|
||
27
|
Практична робота. Виготовлення декоративної тарілочки технікою пап’є- маше.
|
||
28
|
Практична робота. Виготовлення декоративної тарілочки технікою пап’є- маше.
|
||
29
|
Дизайн, оформлення та оздоблення виробів. Загальні відомості про дизайн, оформлення та
оздоблення виробів. Техніки, матеріали, інструменти та пристосування для
оформлення та оздоблення виробів. Оформлення та оздоблення виробів раніше
засвоєними техніками та відомими матеріалами.
Практична робота. Фоторамка
|
Учень/учениця:
розуміє значення дизайну, оформлення та оздоблення виробів;
має загальні уявлення про дизайн, оформлення та
оздоблення виробів;
називає техніки, матеріали, інструменти та пристосування
для оформлення та оздоблення виробів;
вміє оздоблювати вироби.
|
|
30
|
Практична робота. Декоративний вінок.
|
||
31
|
Практична робота. Вітальна листівка
|
||
32
|
Самообслуговування.
Оздоблення одягу та взуття.
Техніки, матеріали, інструменти та пристосування для оздоблення одягу та
взуття.
Практична робота. Пошиття
жіночої ( чоловічої)
національної сорочки, оздоблення їх.
|
Учень/учениця:
має загальні уявлення про оздоблення одягу і взуття;
пояснює послідовність оздоблення одягу та взуття;
володіє початковими навичками оздоблення моделей одягу та взуття з картону раніше освоєними техніками.
|
|
33
|
Практична робота. Пошиття
жіночої ( чоловічої)
національної сорочки, оздоблення їх.
|
||
34
|
Екскурсії. Екскурсія до майстерень з традиційними народними ремеслами.
Ознайомлення з різними видами людської діяльності та професіями, із
загальними правилами безпеки життя, обладнанням, організацією праці,
готовими виробами.
|
Учень/учениця:
має загальні уявлення про організацію праці;
характеризує види діяльності та
результати праці;
аналізує й узагальнює побачене під
час екскурсії.
|
|
35
|
Підсумковий урок
|
среда, 6 сентября 2017 г.
Календарне планування з трудового навчання, 4 клас
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий