среда, 6 сентября 2017 г.

Календарне планування з трудового навчання, 4 клас


                               



3/п
Дата
прове-
дення

             Тема
  Державні  вимоги
      до  рівня     
    загальноосвітньої
         підготовки учнів.
1

Вступ. Сюжетна витинанка. Уявлення про особливості сюжетних витинанок різних регіонів України. По­слідовність виготовлення виробів технікою витинанки.
Практична робота. Виготовлення  сюжетної витинанки «Жадібні ведмежата», «Бджілки – трудівниці»
Учень/учениця:
знає, що таке сюжетна вити­нанка;
добирає матеріали, інструменти та пристосування для виготовлен­ня витинанки;
має загальні уявлення про осо­бливості сюжетних витинанок різ­них регіонів України;
розкриває послідовність виго­товлення виробів технікою вити­нанки;
вміє виготовляти вироби техні­кою витинанки.

2

Практична робота. Виготовлення  сюжетної витинанки «Осіннє мереживо»,
3

Комбінування природних, штуч­них і пластичних матеріалів.
Комбінування природних, штуч­них і пластичних матеріалів. Послідовність дій під час виго­товлення виробів з природних і пластичних матеріалів. Практична робота. Виготовлен­ня композиції «Чарівна тарілочка»
Учень/учениця:
має загальні уявлення про ком­бінування природних, штучних і пластичних матеріалів у виробах;
добирає матеріали, інструмен­ти, пристосування, необхідні для виготовлення виробів з природ­них, штучних і пластичних мате­ріалів;
розкриває послідовність дій під час виготовлення виробів з при­родних, штучних і пластичних матеріалів;
вміє виготовляти вироби з при­родних, штучних і пластичних ма­теріалів.

4

Практична робота. Виготовлен­ня композиції «Лісові мешканці»
5

Практична робота. Виготовлен­ня  рельєфної композиції «Осінній пейзаж»
6

Конструювання рухомих моде­лей з картону та паперу. Загаль­ні відомості про способи виготов­лення рухомих моделей з паперу і картону.
Матеріали, інструменти та при­стосування для виготовлення ру­хомих моделей.
Практична робота. Виготовлення рухомої іграшки  «Лінивий  кіт»
У чень/учениця:
має загальні уявлення про конструювання рухомих моделей з картону та паперу;
добирає матеріали, інструменти та пристосування для виготовлен­ня моделей з рухомими деталями;
знає способи виготовлення ру­хомих моделей з паперу та карто­ну;
володіє початковими навичка­ми виготовлення паперових моде­лей з рухомими деталями.

7

Практична робота. Виготовлення рухомої іграшки «Ковалі»,  «Собака»  (на вибір)


8

Виготовлення штучних квітів об’ємної форми. Матеріали, ін­струменти та пристосування для виготовлення штучних квітів об’ємної форми. Послідовність виготовлення штучних квітів об’ємної форми. Способи кріплен­ня елементів.
Практична робота. Виготовлен­ня з паперу  квітів об’ємної форми.
Учень/учениця:

має загальні уявлення про виго­товлення штучних квітів об’ємної форми;
добирає матеріали, інструменти та пристосування для виготовлен­ня штучних квітів об’ємної фор­ми;
розкриває послідовність дій під час виготовлення штучних квітів об’ємної форми;
знає способи кріплення елемен­тів виробу;
вміє виготовляти квіти об’ємної форми.

9

Практична робота. Виготовлен­ня з паперу  квітів об’ємної форми.
10

Колаж. Поняття про колаж. Ком­бінування різноманітних матері­алів для створення композиції- колажу. Матеріали, інструменти та пристосування для виготовлен­ня колажу.
Практична робота. Виготовлен­ня сюжетної композиції-колажу за власним задумом.
У чень/учениця:
має загальні уявлення про ко­лаж;
добирає матеріали, інструменти та пристосування для виробу техні­кою колаж:
розкриває специфіку комбіну­вання різноманітних матеріалів для створення композицій-колажів;
вміє виготовляти сюжетні композиції-колажі за власним задумом
11

Робота з пластичними матері­алами. Пластичні матеріали для виготовлення виробів (пластилін, глина, полімерна глина, солоне тісто). Послідовність виготовлен­ня виробів об’ємної форми з плас­тичних матеріалів за власним за­думом.
Практична робота.
Виготовлення з пластиліну­ об’ємних фігур тварин - ге­роїв мультфільмів, казок.
У чень/учениця:
має загальні уявлення про ви­готовлення виробів з пластичних матеріалів;
добирає матеріали, інструмен­ти та пристосування для виготов­лення виробів з пластичних мате­ріалів;
розкриває послідовність виго­товлення виробів об’ємної форми з пластичних матеріалів за влас­ним задумом;
вміє виготовляти з пластичних матеріалів об’ємні фігури й творчо доповнювати їх;
володіє навичками створення колективних композицій з виго­товлених виробів.

12

Практична робота.
Виготовлення з пластиліну «Казкової галявини»
13

Практична робота.
Виготовлення з пластиліну «Казкової галявини»
14

Робота із сучасними штучними матеріалами. Властивості штуч­них матеріалів: пластик, поролон, синтепон, синтетична вата, тощо. Інструменти та пристосування для виготовлення виробів із сучасних штучних матеріалів. Послідов­ність виготовлення простих ви­робів з використанням пластику, поролону,синтепону,синтетичної вати.
Практична робота. Виготовлен­ня  сувеніру із пластикових пляшок .
У чень/учениця:
знає властивості штучних мате­ріалів (пластику, поролону, синте­пону, синтетичної вати тощо);
добирає матеріали, інструмен­ти та пристосування для виготов­лення виробів із сучасних штуч­них матеріалів;
має загальні уявлення про ви­готовлення виробів із сучасних штучних матеріалів;
знає послідовність виготовлення простих виробів з пластику, пороло­ну, синтепону та синтетичної вати;
вміє виготовляти вироби із су­часних штучних матеріалів.

15

Практична робота. Виготовлен­ня  сувеніру із пластикових пляшок.
16

Плетіння. Способи плетіння зі стрічок, товстих ниток, шнурів. Основні прийоми роботи та послі­довність виготовлення виробів тех­нікою плетіння.
Практична робота. Виготовлен­ня за­кладки технікою плетіння.
Учень/учениця:
має загальні уявлення про пле­тіння виробів;
називає способи плетіння зі стрічок, товстих ниток, шнурів;
знає основні прийоми роботи та послідовність виготовлення ви­робів технікою плетіння;
вміє виготовляти вироби техні­кою плетіння.

17

Практична робота. Виготовлен­ня браслета  технікою плетіння.
18

Вишивання. Оздоблення виробів технікою вишивки. Матеріали, ін­струменти та пристосування для оздоблення виробів вишивкою. Основні прийоми роботи техні­кою вишивки. Витягування нит­ки з основи. Шов «вперед голка». Шов «назад голка*. Послідовність виготовлення виробів технікою вишивки.
Практична робота. Оздоблення серветки швом «вперед голка»
У чень/учениця:
має   загальні уявлення про оздо­блення виробів технікою вишив­ки;
добирає   матеріали, інструменти та пристосування для оздоблення виробів вишивкою;
називає основні прийоми робо­ти в техніці вишивки;
знає,  як витягувати нитки з основи;
вміє виконувати шов «вперед голка» та шов «назад голка»;
розкриває  послідовність оздо­блення виробів вишивкою.
володіє  початковими навичка­ми оздоблення виробів вишивкою.

19

Практична робота. Оздоблення серветки швом «голка назад»
20

Практична робота. Оздоблення серветки.
21

Практична робота. Оздоблення серветки.
22

Об’ємна аплікація з тканини та ґудзиків. Послідовність ви­готовлення об’ємної аплікації на тканині з використанням ґу­дзиків, леліток та бісеру. Приши­вання ґудзиків на ніжці.
Практична робота. Виготовлення м’якої іграшки.
Учень/учениця:
має загальні уявлення про об’ємну аплікацію з тканини та ґудзиків;
добирає матеріали, інструменти та пристосування для виготов­лення об’ємної аплікації з ткани­ни та ґудзиків;
пояснює послідовність виготов­лення об’ємної аплікації на ткани­ні з використанням ґудзиків;
вміє виготовляти об’ємні аплі­кації на тканині з використанням ґудзиків;
володіє навичками виготовлен­ня найпростішої м’якої іграшки.

23

Практична робота. Виготовлення м’якої іграшки.
24

Практична робота. Виготовлення м’якої іграшки.
25

Пап’є-маше. Ознайомлення з тех­нікою пап’є-маше. Матеріали, ін­струменти та пристосування для виготовлення виробу технікою пап’є-маше. Послідовність виго­товлення виробів технікою пап’є- маше.
Практична робота. Виготовлен­ня декоративної тарілочки технікою  пап’є- маше.
Учень/учениця:
має загальні уявлення про тех­ніку пап’є-маше;
добирає матеріали, інструмен­ти та пристосування, необхідні для виготовлення виробу технікою пап’є-маше;
знає послідовність виготовлен­ня виробів технікою пап’є-маше;
вміє працювати в парі та групі під час виготовлення виробів тех­нікою пап’є-маше;
володіє початковими навичка­ми виготовлення декоративних виробів технікою пап’є-маше.

26

Практична робота. Виготовлен­ня декоративної тарілочки технікою  пап’є- маше.
27

Практична робота. Виготовлен­ня декоративної тарілочки технікою  пап’є- маше.
28

Практична робота. Виготовлен­ня декоративної тарілочки технікою  пап’є- маше.

29

Дизайн, оформлення та оздоблен­ня виробів. Загальні відомості про дизайн, оформлення та оздоблен­ня виробів. Техніки, матеріали, ін­струменти та пристосування для оформлення та оздоблення виро­бів. Оформлення та оздоблення ви­робів раніше засвоєними техніка­ми та відомими матеріалами.
Практична робота. Фоторамка
Учень/учениця:
розуміє значення дизайну, оформлення та оздоблення виробів;
має загальні уявлення про ди­зайн, оформлення та оздоблення виробів;
називає техніки, матеріали, ін­струменти та пристосування для оформлення та оздоблення виробів;
вміє оздоблювати вироби.

30

Практична робота. Декоративний вінок.
31

Практична робота. Вітальна листівка
32

Самообслуговування.
Оздоблення одягу та взуття. Техніки, матеріа­ли, інструменти та пристосування для оздоблення одягу та взуття.
Практична робота. Пошиття
жіночої ( чоловічої) національної сорочки, оздоблення їх.
Учень/учениця:
має  загальні уявлення про оздо­блення одягу і взуття;
пояснює послідовність оздо­блення одягу та взуття;
володіє початковими навичка­ми оздоблення моделей одягу та взуття з картону   раніше освоєними техніками.

33

Практична робота. Пошиття
жіночої ( чоловічої) національної сорочки,  оздоблення їх.
34

Екскурсії. Екскурсія до майстерень з традиційними на­родними ремеслами. Ознайомлення з різними видами людської діяльності та професія­ми, із загальними правилами без­пеки життя, обладнанням, органі­зацією праці, готовими виробами.
Учень/учениця:
має  загальні уявлення про ор­ганізацію праці;
характеризує види діяльності та результати праці;
аналізує й узагальнює побачене під час екскурсії.

35

Підсумковий урок



Комментариев нет:

Отправить комментарий