№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Державні вимоги до
рівня
загальноосвітньої
підготовки
учнів.
|
|
1
|
Художній образ у графіці, живописі та
скульптурі.
Художній образ у мистецтві.
Виконання
композиції кольоровими олівцями або восковою крейдою «Спогади про літо».
|
Учень/учениця
милується і виявляє (мовленнєвими та образотворчими засобами):
-емоційне ставлення до краси в природі та в мистецтві;
-прагнення до власної
художньо- творчої праці;
висловлює власну думку:
-про художній образ в
мистецтві;
вживає(за допомогою учителя):
-у спілкуванні з приводу
мистецтва спеціальну термінологію (контраст, нюанс, фактура тощо);
має уявлення про:
-основні виражальні засоби
графіки (лінія, штрих, крапка, пляма), живопису (колір), скульптури (об’єм,
фактура);
називає:
-види скульптури (кругла,
рельєф);
спостерігає та порівнює:
-різницю між круглою скульптурою та рельєфом;
- між скульптурним
зображенням та живописним (графічним);
описує й інтерпретує (на
елементарному рівні та при підтримці вчителя/вчительки):
-твори живопису, графіки, скульптури;
уміє:
-створювати виразні художні
образи на площині за допомогою графічних та живописних матеріалів;
-змішувати фарби на палітрі,
досягаючи необхідних відтінків кольору;
-створювати художній образ в
об’ємі зручним способом ліплення;
-техніки безпеки при роботі
з різними художніми матеріалами та інструментами.
Учень/учениця спостерігає, милується та
визначає (мовленнєвими та образотворчими засобами):
-особливості художньо-образної мови творів народних майстрів (глиняної
іграшки, кераміки, петриківського розпису);
описує
й інтерпретує (на елементарному рівні та при підтримці вчителя):
-народні твори декоративно-
прикладного мистецтва;
- зразки мистецтва
архітектури;
має елементарне уявлення про:
-основні народні промисли
України;
техніку, основні елементи та
композиційні особливості петриківського розпису;
-значення форми та декору у
творах декоративно-ужиткового мистецтва;
-залежність форми будівлі від
призначення;
-способи й прийоми конструювання
з паперу;
-прийоми написання слів
(чисел) пензлем (паличкою, пальцем);
знає:
-різницю між конструктивним
та пластичним способом ліплення;
уміє
(на елементарному рівні):
-створювати виразну, цілісну декоративну форму (на площині та в
об’ємі);
-створювати композицію,
елементи косівського, розписів;
-створювати орнаментальну
уведенням слів і чисел;
дотримується правил:
-техніки безпеки при роботі
з різними художніми матеріалами та інструментами;
прагне :
-прикрашати середовище
власною художньою працею.
Учень/учениця спостерігає, милується та
виражає (мімікою, мовленнєвими та образотворчими засобами):
-емоційне ставлення до краси
навколишнього світу та відображеня його в художніх творах;
використовує у спілкуванні:
-мистецтвознавчі терміни і
поняття (колірна гама, колорит, плани (передній, дальній);
аналізує й інтерпретує (на
елементарному рівні та при підтримці вчителя\вчительки):
- пейзажі (стан і настрій
природи, колорит, роль кольору у передачі настрою);
-тематичний зміст пейзажів,
портретів та анімалістичних картин;
має уявлення про:
-передавання плановості відкритого
простору за допомогою кольору, тону, деталізації;
-ілюзорне зближення
паралельних ліній, спрямованих у глибину відкритого простору (на
елементарному рівні);
-залежність колірної гами
від освітлення;
-особливості зображення
голови (обличчя) людини і засоби створення виразного портретного образу;
знає:
-основні складові фігури
людини;
-відмінності у технічних прийомах роботи
гуашевими та акварельними фарбами;
уміє:
-передавати стан природи за
допомогою графічних і живописних засобів виразності;
-відтворювати характерні
особливості будови і
пластичну виразність (витонченість або масивність тощо) фігури людини і
тварин;
-створювати зображення
тварин та людей у русі;
-використовувати прийоми
трансформації паперу з метою
створення виразного художнього
образу;
-раціонально, вправно і безпечно
працювати з ножицями та іншим необхідним приладдям;
|
||
2
|
Художній образ у графіці.
Графічні матеріали. Лінія, штрих, пляма, крапка як засоби виразності для
передавання стану природи та предметів навколишнього світу. Виконання композиції у техніці кольорової графіки «Могутні
сосни та ялинки».
|
|||
3
|
Вибір графічної техніки для
створення образу.
Виконання композиції у техніці монотипії гуашевими фарбами «Кольорові образи»
|
|||
4
|
Колір як засіб створення
образу в живописі. Передача глибини простору на площині за допомогою кольору.
Виконання композиції акварельними фарбами «Осінній натюрморт»
|
|||
5
|
Вибір художньої техніки для
створення образу в живописі Виконання
композиції акварельними і гуашевими фарбами «Кольорові пори року»
|
|||
6
|
Форма, колір, декор у
створенні художнього образу. Рельєф.
Виконання
композиції з пластиліну «Екзотичний
птах»
|
|||
7
|
Види скульптури. Особливості
створення художнього образу в об’ємі.
Виготовлення композиції «Веселий лісовик» з природних матеріалів та пластиліну.
|
|||
8
|
Незвичайні
матеріали художника- скульптора.
Ліплення з пластиліну мешканців казкового лісу.
|
|||
9
|
Художній
образ у декоративно- прикладному мистецтві, архітектурі та дизайні.
Особливості
декоративного образу у творах народних майстрів. Світ народної іграшки.
Виготовлення народної іграшки з
пластиліну.
|
|||
10
|
Петриківський
розпис: композиційне та колірне рішення творів.
Виконання композиції акварельними фарбами «Казкова квітка Петриківки»
|
|||
11
|
Народне
мистецтво витинанки.
Виготовлення
«Вазонової композиції» у техніці витинанки.
|
|||
12
|
Дизайн
та художнє конструювання.
Виготовлення композиції «Чарівний годинник»
|
|||
13
|
Архітектура
як будівельне мистецтво. Виготовлення
«Чарівного палацу» для казкового персонажа.
|
|||
14
|
Екстер’єр.
Виконання
екстер’єру «Казкового
будинку» засобами графіки.
|
|||
15
|
Шрифт
і декор у створенні художнього образу.
Виготовлення новорічної листівки.
|
|||
16
|
Декор
у створенні художнього образу.
Виготовлення «Новорічного панна»
|
|||
17
|
Створення
виразності художнього образу.
Виконання композиції акварельними
фарбами «Зимова річка».
|
|||
18
|
Образи природи, тварин,
людей у мистецтві.
Засоби
створення художнього образу в пейзажі.
Виконання композиції гуашевими
фарбами «Караван у пустелі»
|
|||
19
|
Передавання
плановості відкритого простору за допомогою кольору і тону.
Виконання композиції акварельними фарбами або гуашшю «Морські фантазії»
|
|||
20
|
Реалістичні
та фантастичні образи в мистецтві.
Виконання композиції акварельнами фарбами «Космічні прибульці»»
|
|||
21
|
Образи
фантастичних істот у творах народних художників.
Ліплення фантастичної істоти.
|
|||
22
|
Образи
тварин у творах художників-анімалістів.
Виготовлення композиції «Мій чотирилапий друг» у техніці колажу.
|
|||
23
|
Трансформація форми як засіб
створення декоративного образу. Декоративний образ птаха.
Виконання
композиції акварельнами фарбами «Пташка щастя»
|
дотримується правил :
-техніки безпеки при роботі
з різними художніми матеріалами та інструментами.
Учень/учениця спостерігає,
милується
та виражає (мімікою, мовленнєвими та образотворчими засобами):
-емойційне ставлення до
краси рідного міста, села;
розуміє (за допомогою
вчителя/вчительки):
-значення образотворчого
мистецтва у житті людей;
-важливість збереження
пам’яток архітектури, історії, культури;
-характер художніх образів
мистецьких творів; інтерпретує їх (мовленнєвими та образотворчими засобами);
-значення колірної гами,
композиційних засобів і прийомів у передачі задуму автора;
має
уявлення про:
-види і жанри образотворчого
мистецтва, його взаємозв’язок з іншими мистецтвами;
-основні виражальні засоби
образотворчого мистецтва, інструменти, матеріали, художні техніки;
-художні традиції рідного
краю;
- роботу
художників-дизайнерів;
уміє:
-пояснити зміст творів
образотворчого мистецтва, висловлювати естетичне ставлення до них;
-застосовувати найпростіші
поняття і терміни у процесі опису та оцінювання художніх творів;
-втілювати особисті почуття
та думки у власній практичні художній діяльності;
-побачити (при спрямуванні
вчителя/вчительки) недоліки
у своїй роботі; виправити зауваження за допомогою вчителя;
дотримується:
-правил культури роботи,
гігієни та техніки безпеки під час виконання завдань на уроці та у
самостійній художньо-творчій роботі;
володіє:
- навичками раціональної
організації робочого місця;
-елементарними навичками роботи
в колективі.
|
||
24
|
Образи
людей у портретному жанрі.
Виконання портрета казкового героя акварельними фарбами. «Котигорошко»
|
|||
25
|
Зображення
людини у статичному та динамічному станах.
Виготовлення композиції з пластиліну «Веселий танець»
|
|||
26
|
Виготовлення старовинної
споруди технікою аплікації за пам’яткою
архітектури.
|
|||
27
|
Художні
традиції рідного краю. Український рушничок.
Малювання
орнаменту за зразком акварельними фарбами чи фломастерами..
|
|||
28
|
Виражально-зображальні
засоби композиції.
Виконання композиції акварельними і гуашевими фарбами «Мій рідний край»
|
|||
29
|
Краса
рідного міста.
Виконання композиції акварельними фарбами
«Парки, сквери, бульвари»
|
|||
30
|
Краса
рідного міста.
Виготовлення композиції із
змішаних матеріалів (камінці, мушлі, пластилін)
«Веселий фонтан»
|
|||
31
|
Вироби
з металу. Ковальство та художнє литво.
Виготовлення ажурної брами у техніці аплікації «Металеве мереживо міста».
|
|||
32
|
Оформлення
вітрин як різновид прикладного мистецтва.
Дизайн вітрини магазину у кольоровій графіці.
|
|||
33
|
Вибір
формату для створення виразної врівноваженої композиції.
Виконання композиції акварельними і гуашевими фарбами «Сади цвітуть»
|
|||
34
|
Колір
та декор у багатоплановій тематичній композиції.
Створення сюжетно-тематичної композиції «Україна- моя Батьківщина»
|
|||
35
|
Підсумковий
урок
|
понедельник, 4 сентября 2017 г.
Календарне планування з образотворчого мистецтва, 4 клас ( М.І. Резніченко, С.К.Трач)
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий