понедельник, 4 сентября 2017 г.

Календарне планування з образотворчого мистецтва, 4 клас ( М.І. Резніченко, С.К.Трач)

                      



  Дата
    
              Тема уроку
             Державні вимоги до     
     рівня загальноосвітньої
           підготовки учнів.

1

     Художній образ у графіці, живописі та скульптурі.
Художній образ у мистецтві.
 Виконання композиції кольоровими  олівцями або восковою  крейдою  «Спогади про літо».
      Учень/учениця милується і виявляє (мовленнєвими та образотворчими засобами):
 -емоційне ставлення до краси в природі та в мистецтві;
-прагнення до власної художньо- творчої праці;

    висловлює власну думку:
-про художній образ в мистецтві;
    вживає(за допомогою учителя):
-у спілкуванні з приводу мистецтва спеціальну термінологію (контраст, нюанс, фактура тощо);
    має уявлення про:
-основні виражальні засоби графіки (лінія, штрих, крапка, пляма), живопису (колір), скульптури (об’єм, фактура);
     називає:
-види скульптури (кругла, рельєф);
     спостерігає та порівнює:
 -різницю між круглою скульптурою та рельєфом;
- між скульптурним зображенням та живописним (графічним);
    описує й інтерпретує (на елементарному рівні та при підтримці вчителя/вчительки):
 -твори живопису, графіки, скульптури;
    уміє:
-створювати виразні художні образи на площині за допомогою графічних та живописних матеріалів;
-змішувати фарби на палітрі, досягаючи необхідних відтінків кольору;
-створювати художній образ в об’ємі зручним способом ліплення;
-техніки безпеки при роботі з різними художніми матеріалами та інструментами.

   Учень/учениця спостерігає, милується та визначає  (мовленнєвими та образотворчими засобами):
 -особливості художньо-образної мови творів народних майстрів (глиняної іграшки, кераміки, петриківського розпису);
    описує й інтерпретує (на елементарному рівні та при підтримці вчителя):
-народні твори декоративно- прикладного мистецтва;
- зразки мистецтва архітектури;
     має елементарне уявлення про:
-основні народні промисли України;
техніку, основні елементи та композиційні особливості петриківського розпису;
-значення форми та декору у творах декоративно-ужиткового мистецтва;
-залежність форми будівлі від призначення;
-способи й прийоми  конструювання з паперу;
-прийоми написання слів (чисел) пензлем (паличкою, пальцем);
     знає:
-різницю між конструктивним та пластичним способом ліплення;
    уміє (на елементарному рівні):
 -створювати виразну, цілісну декоративну форму (на площині та в об’ємі);
-створювати композицію, елементи косівського, розписів;
-створювати орнаментальну уведенням слів і чисел;         
   дотримується правил:
-техніки безпеки при роботі з різними художніми матеріалами та інструментами;
   прагне :
-прикрашати середовище власною художньою працею.

    Учень/учениця спостерігає, милується та виражає (мімікою, мовленнєвими та образотворчими засобами):
-емоційне ставлення до краси навколишнього світу та відображеня його в художніх творах;
    використовує у спілкуванні:
-мистецтвознавчі терміни і поняття (колірна гама, колорит, плани (передній, дальній);
    аналізує й інтерпретує (на елементарному рівні та при підтримці вчителя\вчительки):
- пейзажі (стан і настрій природи, колорит, роль кольору у передачі настрою);
-тематичний зміст пейзажів, портретів та анімалістичних картин;
    має уявлення про:
-передавання      плановості   відкритого простору за допомогою кольору, тону, деталізації;
-ілюзорне зближення паралельних ліній, спрямованих у глибину відкритого простору (на елементарному рівні);
-залежність колірної гами від освітлення;
-особливості зображення голови (обличчя) людини і засоби створення виразного портретного образу;
   знає:
-основні складові фігури людини;
 -відмінності у технічних прийомах роботи гуашевими та   акварельними фарбами;
   уміє:
-передавати стан природи за допомогою графічних і живописних засобів виразності;
-відтворювати    характерні
особливості будови і пластичну виразність (витонченість або масивність тощо) фігури людини і тварин;
-створювати зображення тварин та людей у русі;
-використовувати             прийоми
трансформації паперу з метою створення виразного художнього
образу;
-раціонально, вправно і безпечно працювати з ножицями та іншим необхідним приладдям;

2

Художній образ у графіці. Графічні матеріали. Лінія, штрих, пляма, крапка як засоби виразності для передавання стану природи та предметів навколишнього світу. Виконання композиції у техніці  кольорової графіки  «Могутні сосни та ялинки».
3

Вибір графічної техніки для створення образу.
Виконання композиції  у техніці монотипії  гуашевими фарбами «Кольорові образи»

4

Колір як засіб створення образу в живописі. Передача глибини простору на площині за допомогою кольору.
Виконання композиції  акварельними фарбами «Осінній натюрморт»
5

Вибір художньої техніки для створення образу в живописі Виконання композиції  акварельними і гуашевими  фарбами «Кольорові пори року»
6

Форма, колір, декор у створенні художнього образу. Рельєф.
 Виконання композиції з пластиліну  «Екзотичний птах»
7

Види скульптури. Особливості створення художнього образу в об’ємі.
Виготовлення  композиції «Веселий  лісовик»  з природних матеріалів та пластиліну.


8

Незвичайні матеріали художника- скульптора.
Ліплення з пластиліну  мешканців казкового лісу.

9

Художній образ у декоративно- прикладному мистецтві, архітектурі та дизайні.
Особливості декоративного образу у творах народних майстрів. Світ народної іграшки.
Виготовлення  народної іграшки з пластиліну.

10

Петриківський розпис: композиційне та колірне рішення творів.
Виконання композиції  акварельними фарбами «Казкова квітка Петриківки»

11

Народне мистецтво витинанки.
 Виготовлення «Вазонової композиції»  у техніці витинанки.

12

Дизайн та художнє конструювання.
Виготовлення композиції «Чарівний годинник»

13

 Архітектура як будівельне мистецтво. Виготовлення  «Чарівного палацу»  для казкового персонажа.


14

Екстер’єр.
 Виконання  екстер’єру «Казкового будинку»  засобами графіки.

15

Шрифт і декор у створенні художнього образу.
Виготовлення новорічної листівки.

16

Декор у створенні художнього образу.
Виготовлення «Новорічного панна»


17

Створення виразності художнього образу.
Виконання композиції акварельними фарбами  «Зимова річка». 


18

Образи природи, тварин, людей у мистецтві.
Засоби створення художнього образу в пейзажі.
Виконання композиції  гуашевими фарбами «Караван у пустелі»


19

Передавання плановості відкритого простору за допомогою кольору і тону.
Виконання композиції акварельними  фарбами  або гуашшю «Морські фантазії»

20

Реалістичні та фантастичні образи в мистецтві.
Виконання композиції  акварельнами фарбами «Космічні прибульці»»

21

Образи фантастичних істот у творах народних художників.
Ліплення фантастичної істоти.


22

Образи тварин у творах художників-анімалістів.
Виготовлення  композиції «Мій чотирилапий друг» у техніці колажу.


23

Трансформація форми як засіб створення декоративного образу. Декоративний образ птаха.
 Виконання композиції  акварельнами фарбами  «Пташка щастя»
   дотримується правил :
-техніки безпеки при роботі з різними художніми матеріалами та інструментами.


Учень/учениця                спостерігає,
милується та виражає (мімікою, мовленнєвими та образотворчими засобами):
-емойційне ставлення до краси рідного міста, села;     
    розуміє (за допомогою вчителя/вчительки):
-значення             образотворчого
мистецтва у житті людей;
-важливість збереження пам’яток архітектури, історії, культури;
-характер художніх образів мистецьких творів; інтерпретує їх (мовленнєвими та образотворчими засобами);
-значення колірної гами, композиційних засобів і прийомів у передачі задуму автора;
   має уявлення про:
-види і жанри образотворчого мистецтва, його взаємозв’язок з іншими мистецтвами;
-основні виражальні засоби образотворчого мистецтва, інструменти, матеріали, художні техніки;
-художні традиції рідного краю;
- роботу художників-дизайнерів;
    уміє:
-пояснити зміст творів образотворчого мистецтва, висловлювати естетичне ставлення до них;
-застосовувати найпростіші поняття і терміни у процесі опису та оцінювання художніх творів;
-втілювати особисті почуття та думки у власній практичні художній діяльності;
-побачити            (при       спрямуванні
вчителя/вчительки) недоліки у своїй роботі; виправити зауваження за допомогою вчителя;    
   дотримується:
-правил культури роботи, гігієни та техніки безпеки під час виконання завдань на уроці та у самостійній художньо-творчій роботі;
    володіє:
- навичками раціональної
організації робочого місця;
 -елементарними навичками роботи в колективі.

24

Образи людей у портретному жанрі.
Виконання портрета казкового героя акварельними фарбами. «Котигорошко»


25

Зображення людини у статичному та динамічному станах.
Виготовлення  композиції  з пластиліну «Веселий  танець»

26

Виготовлення старовинної споруди технікою аплікації  за   пам’яткою архітектури.

27

Художні традиції рідного краю. Український рушничок.
 Малювання орнаменту за зразком акварельними фарбами чи фломастерами..


28

Виражально-зображальні засоби композиції.
Виконання композиції акварельними і гуашевими фарбами  «Мій рідний край»


29

Краса рідного міста.
Виконання композиції акварельними фарбами
«Парки, сквери, бульвари»

30

Краса рідного міста.
Виготовлення композиції  із змішаних матеріалів  (камінці, мушлі, пластилін) «Веселий фонтан»

31

Вироби з металу. Ковальство та художнє литво.
Виготовлення ажурної брами у техніці аплікації «Металеве мереживо міста».


32

Оформлення вітрин як різновид прикладного мистецтва.
Дизайн вітрини магазину у кольоровій графіці.


33

Вибір формату для створення виразної врівноваженої композиції.
Виконання композиції  акварельними і гуашевими фарбами «Сади цвітуть»

34

Колір та декор у багатоплановій тематичній композиції.
Створення сюжетно-тематичної композиції  «Україна- моя Батьківщина»


35

Підсумковий урок

Комментариев нет:

Отправить комментарий