№ 
 | 
  
  Дата 
 | 
  
              Тема уроку 
 | 
  
             Державні вимоги до      
     рівня
  загальноосвітньої  
           підготовки
  учнів.  
 | 
  |
1 
 | 
  
     Художній образ у графіці, живописі та
  скульптурі. 
Художній образ у мистецтві. 
 Виконання
  композиції кольоровими  олівцями або восковою  крейдою  «Спогади про літо».  
 | 
  
      Учень/учениця
  милується і виявляє (мовленнєвими та образотворчими засобами): 
 -емоційне ставлення до краси в природі та в мистецтві; 
-прагнення до власної
  художньо- творчої праці; 
    висловлює власну думку: 
-про художній образ в
  мистецтві;  
    вживає(за допомогою учителя): 
-у спілкуванні з приводу
  мистецтва спеціальну термінологію (контраст, нюанс, фактура тощо); 
    має уявлення про: 
-основні виражальні засоби
  графіки (лінія, штрих, крапка, пляма), живопису (колір), скульптури (об’єм,
  фактура); 
     називає: 
-види скульптури (кругла,
  рельєф);  
     спостерігає та порівнює: 
 -різницю між круглою скульптурою та рельєфом;  
- між скульптурним
  зображенням та живописним (графічним); 
    описує й інтерпретує (на
  елементарному рівні та при підтримці вчителя/вчительки): 
 -твори живопису, графіки, скульптури; 
    уміє: 
-створювати виразні художні
  образи на площині за допомогою графічних та живописних матеріалів; 
-змішувати фарби на палітрі,
  досягаючи необхідних відтінків кольору; 
-створювати художній образ в
  об’ємі зручним способом ліплення; 
-техніки безпеки при роботі
  з різними художніми матеріалами та інструментами. 
   Учень/учениця спостерігає, милується та
  визначає  (мовленнєвими та образотворчими засобами): 
 -особливості художньо-образної мови творів народних майстрів (глиняної
  іграшки, кераміки, петриківського розпису); 
    описує
  й інтерпретує (на елементарному рівні та при підтримці вчителя): 
-народні твори декоративно-
  прикладного мистецтва; 
- зразки мистецтва
  архітектури; 
     має елементарне уявлення про: 
-основні народні промисли
  України; 
техніку, основні елементи та
  композиційні особливості петриківського розпису; 
-значення форми та декору у
  творах декоративно-ужиткового мистецтва; 
-залежність форми будівлі від
  призначення; 
-способи й прийоми  конструювання
  з паперу; 
-прийоми написання слів
  (чисел) пензлем (паличкою, пальцем); 
     знає: 
-різницю між конструктивним
  та пластичним способом ліплення; 
    уміє
  (на елементарному рівні): 
 -створювати виразну, цілісну декоративну форму (на площині та в
  об’ємі); 
-створювати композицію,
  елементи косівського, розписів; 
-створювати орнаментальну
  уведенням слів і чисел;          
   дотримується правил: 
-техніки безпеки при роботі
  з різними художніми матеріалами та інструментами; 
   прагне : 
-прикрашати середовище
  власною художньою працею. 
    Учень/учениця спостерігає, милується та
  виражає (мімікою, мовленнєвими та образотворчими засобами): 
-емоційне ставлення до краси
  навколишнього світу та відображеня його в художніх творах; 
    використовує у спілкуванні: 
-мистецтвознавчі терміни і
  поняття (колірна гама, колорит, плани (передній, дальній);  
    аналізує й інтерпретує (на
  елементарному рівні та при підтримці вчителя\вчительки): 
- пейзажі (стан і настрій
  природи, колорит, роль кольору у передачі настрою); 
-тематичний зміст пейзажів,
  портретів та анімалістичних картин; 
    має уявлення про: 
-передавання      плановості   відкритого
  простору за допомогою кольору, тону, деталізації;  
-ілюзорне зближення
  паралельних ліній, спрямованих у глибину відкритого простору (на
  елементарному рівні); 
-залежність колірної гами
  від освітлення; 
-особливості зображення
  голови (обличчя) людини і засоби створення виразного портретного образу; 
   знає: 
-основні складові фігури
  людини; 
 -відмінності у технічних прийомах роботи
  гуашевими та   акварельними фарбами;  
   уміє: 
-передавати стан природи за
  допомогою графічних і живописних засобів виразності;  
-відтворювати    характерні 
особливості будови і
  пластичну виразність (витонченість або масивність тощо) фігури людини і
  тварин; 
-створювати зображення
  тварин та людей у русі; 
-використовувати             прийоми 
трансформації паперу з метою
  створення виразного художнього 
образу; 
-раціонально, вправно і безпечно
  працювати з ножицями та іншим необхідним приладдям; 
 | 
  ||
2 
 | 
  
Художній образ у графіці.
  Графічні матеріали. Лінія, штрих, пляма, крапка як засоби виразності для
  передавання стану природи та предметів навколишнього світу. Виконання композиції у техніці  кольорової графіки  «Могутні
  сосни та ялинки». 
 | 
 |||
3 
 | 
  
Вибір графічної техніки для
  створення образу. 
Виконання композиції  у техніці монотипії  гуашевими фарбами «Кольорові образи» 
 | 
 |||
4 
 | 
  
Колір як засіб створення
  образу в живописі. Передача глибини простору на площині за допомогою кольору. 
Виконання композиції  акварельними фарбами «Осінній натюрморт»  
 | 
 |||
5 
 | 
  
Вибір художньої техніки для
  створення образу в живописі Виконання
  композиції  акварельними і гуашевими  фарбами «Кольорові пори року»  
 | 
 |||
6 
 | 
  
Форма, колір, декор у
  створенні художнього образу. Рельєф. 
 Виконання
  композиції з пластиліну  «Екзотичний
  птах» 
 | 
 |||
7 
 | 
  
Види скульптури. Особливості
  створення художнього образу в об’ємі.  
Виготовлення  композиції «Веселий  лісовик»  з природних матеріалів та пластиліну. 
 | 
 |||
8 
 | 
  
Незвичайні
  матеріали художника- скульптора. 
Ліплення з пластиліну  мешканців казкового лісу. 
 | 
  |||
9 
 | 
  
Художній
  образ у декоративно- прикладному мистецтві, архітектурі та дизайні. 
Особливості
  декоративного образу у творах народних майстрів. Світ народної іграшки. 
Виготовлення  народної іграшки з
  пластиліну. 
 | 
  |||
10 
 | 
  
Петриківський
  розпис: композиційне та колірне рішення творів. 
Виконання композиції  акварельними фарбами «Казкова квітка Петриківки»  
 | 
  |||
11 
 | 
  
Народне
  мистецтво витинанки. 
 Виготовлення
  «Вазонової композиції»  у техніці витинанки.  
 | 
  |||
12 
 | 
  
Дизайн
  та художнє конструювання. 
Виготовлення композиції «Чарівний годинник» 
 | 
  |||
13 
 | 
  
 Архітектура
  як будівельне мистецтво. Виготовлення
   «Чарівного палацу»  для казкового персонажа. 
 | 
  |||
14 
 | 
  
Екстер’єр. 
 Виконання
   екстер’єру «Казкового
  будинку»  засобами графіки. 
 | 
  |||
15 
 | 
  
Шрифт
  і декор у створенні художнього образу. 
Виготовлення новорічної листівки. 
 | 
  |||
16 
 | 
  
Декор
  у створенні художнього образу. 
Виготовлення «Новорічного панна» 
 | 
  |||
17 
 | 
  
Створення
  виразності художнього образу.  
Виконання композиції акварельними
  фарбами  «Зимова річка».   
 | 
  |||
18 
 | 
  
Образи природи, тварин,
  людей у мистецтві. 
Засоби
  створення художнього образу в пейзажі. 
Виконання композиції  гуашевими
  фарбами «Караван у пустелі»  
 | 
  |||
19 
 | 
  
Передавання
  плановості відкритого простору за допомогою кольору і тону. 
Виконання композиції акварельними  фарбами  або гуашшю «Морські фантазії»  
 | 
  |||
20 
 | 
  
Реалістичні
  та фантастичні образи в мистецтві. 
Виконання композиції  акварельнами фарбами «Космічні прибульці»»  
 | 
  |||
21 
 | 
  
Образи
  фантастичних істот у творах народних художників.  
Ліплення фантастичної істоти. 
 | 
  |||
22 
 | 
  
Образи
  тварин у творах художників-анімалістів.  
Виготовлення  композиції «Мій чотирилапий друг» у техніці колажу. 
 | 
  |||
23 
 | 
  
Трансформація форми як засіб
  створення декоративного образу. Декоративний образ птаха. 
 Виконання
  композиції  акварельнами фарбами  «Пташка щастя»  
 | 
  
   дотримується правил : 
-техніки безпеки при роботі
  з різними художніми матеріалами та інструментами. 
Учень/учениця                спостерігає, 
милується
  та виражає (мімікою, мовленнєвими та образотворчими засобами): 
-емойційне ставлення до
  краси рідного міста, села;      
    розуміє (за допомогою
  вчителя/вчительки): 
-значення             образотворчого 
мистецтва у житті людей;  
-важливість збереження
  пам’яток архітектури, історії, культури;  
-характер художніх образів
  мистецьких творів; інтерпретує їх (мовленнєвими та образотворчими засобами); 
-значення колірної гами,
  композиційних засобів і прийомів у передачі задуму автора; 
   має
  уявлення про: 
-види і жанри образотворчого
  мистецтва, його взаємозв’язок з іншими мистецтвами; 
-основні виражальні засоби
  образотворчого мистецтва, інструменти, матеріали, художні техніки; 
-художні традиції рідного
  краю; 
- роботу
  художників-дизайнерів; 
    уміє: 
-пояснити зміст творів
  образотворчого мистецтва, висловлювати естетичне ставлення до них; 
-застосовувати найпростіші
  поняття і терміни у процесі опису та оцінювання художніх творів; 
-втілювати особисті почуття
  та думки у власній практичні художній діяльності;  
-побачити            (при       спрямуванні 
вчителя/вчительки) недоліки
  у своїй роботі; виправити зауваження за допомогою вчителя;     
   дотримується: 
-правил культури роботи,
  гігієни та техніки безпеки під час виконання завдань на уроці та у
  самостійній художньо-творчій роботі;  
    володіє: 
- навичками раціональної 
організації робочого місця; 
 -елементарними навичками роботи
  в колективі. 
 | 
  ||
24 
 | 
  
Образи
  людей у портретному жанрі. 
Виконання портрета казкового героя акварельними фарбами. «Котигорошко» 
 | 
  |||
25 
 | 
  
Зображення
  людини у статичному та динамічному станах. 
Виготовлення  композиції  з пластиліну «Веселий  танець»  
 | 
  |||
26 
 | 
  
Виготовлення старовинної
  споруди технікою аплікації  за   пам’яткою
  архітектури.  
 | 
  |||
27 
 | 
  
Художні
  традиції рідного краю. Український рушничок. 
 Малювання
  орнаменту за зразком акварельними фарбами чи фломастерами.. 
 | 
  |||
28 
 | 
  
Виражально-зображальні
  засоби композиції. 
Виконання композиції акварельними і гуашевими фарбами  «Мій рідний край»  
 | 
  |||
29 
 | 
  
Краса
  рідного міста. 
Виконання композиції акварельними фарбами 
«Парки, сквери, бульвари» 
 | 
  |||
30 
 | 
  
Краса
  рідного міста. 
Виготовлення композиції  із
  змішаних матеріалів  (камінці, мушлі, пластилін)
  «Веселий фонтан» 
 | 
  |||
31 
 | 
  
Вироби
  з металу. Ковальство та художнє литво. 
Виготовлення ажурної брами у техніці аплікації «Металеве мереживо міста». 
 | 
  |||
32 
 | 
  
Оформлення
  вітрин як різновид прикладного мистецтва. 
Дизайн вітрини магазину у кольоровій графіці. 
 | 
  |||
33 
 | 
  
Вибір
  формату для створення виразної врівноваженої композиції.  
Виконання композиції  акварельними і гуашевими фарбами «Сади цвітуть»  
 | 
  |||
34 
 | 
  
Колір
  та декор у багатоплановій тематичній композиції.  
Створення сюжетно-тематичної композиції  «Україна- моя Батьківщина» 
 | 
  |||
35 
 | 
  
Підсумковий
  урок 
 | 
  
понедельник, 4 сентября 2017 г.
Календарне планування з образотворчого мистецтва, 4 клас ( М.І. Резніченко, С.К.Трач)
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий