4 клас
№
|
Дата
|
Тема
підготовки учнів
|
Вимоги до рівня
загальноосвітньої підготовки
учнів
|
Мова та мислення
|
|
||
1
|
|
Творче вербальне
мислення
Загадки. Шаради.
Асоціативні загадки.
Асоціативні ланцюжки.
|
Учень/ учениця:
відгадує
шаради та загадки;
добирає до декількох заданих слів асоціативне
слово;
відгадує за декількома асоціативними
словами
асоціативні
загадки,
будує
асоціативні ланцюжки;
відновлює переставляючи літери в анаграмах,
початкове слово.
Учень/ учениця:
читає анаграми-приказки ;
добирає слова в метаграмах,
змінюючи на кожному
кроці лише одну літеру;
відгадує слова у метаграмах з “сідлом”.
розкодовує шифрограми, читає слова, у
яких
пропущені літери;
відгадує склади, які є кінцем
першого слова і
початком.
|
2
|
|
Анаграми. Метаграми.
Метаграми з «сідлом».
Шифрограми.
|
|
3
|
|
Логічне вербальне
мислення
Антоніми та синоніми.
Омоніми. Омографи.
|
Учень/ учениця:
вибирає або сам добирає із
запропонованих слово, що є
антонімом чи синонімом до даного слова;
омоніми за заданим їх описом ;
пояснює різне значення у словах- омографах.
об’єднує слова у групи за спільною
ознакою;
виділяє і називає “зайве” слово, яке
до цієї групи не належить;
встановлює смисловий зв’язок між першою парою слів ;
добирає аналогічне слово у другій
парі;
проводить
ускладнені аналогії, робить
смислові переноси між
парами слів.
|
4
|
|
Виключення понять.
Що
“зайве”? Аналогії.
Смислові переноси.
|
|
Мислення в математиці.
|
|||
5
|
|
Евристичні задачі.
Числові
головоломки.
|
Учень/ учениця:
розв’язує:
евристичні завдання з числами;
сірникові задачі з використанням римських
чисел;
переставляє задану кількість
сірників так, щоб
зробити правильну рівність з
неправильної.
|
6
|
|
Римські числа.
Сірникові
головоломки з
римськими
числами.
|
|
7
|
|
Аналіз та синтез.
Математичні задачі з
логічним навантаженням.
|
Учень/
учениця:
розв’язує :
задачі на віддалі;
задачі на проміжки та інтервали;
задачі з календаря та задачі з
годинником;
задачі на пропорційні відношення;
задачі на рух;
задачі на частини за допомогою
відрізків;
використовує числові послідовності при розв’язанні задач;
будує
діаграми.
|
8
|
|
Проміжки та інтервали.
|
|
9
|
|
Задачі з календаря. Задачі
з годинником.
|
|
10
|
|
Задачі на частини. Дроби.
Діаграми.
|
|
11
|
|
Задачі на рух.
|
|
Мислення на базі
геометричного матеріалу.
|
|||
12
|
|
Геометричні задачі.
Поділ фігур на частини.
Периметр та площа.
|
Учень/ учениця:
розв’язує:
задачі, застосовуючи класифікацію
геометричних фігур;
геометричні задачі на взаємне
розташування предметів;
малює малюнки одним розчерком;
обчислює
периметри та площі фігур;
ділить фігури та площі на частини
за вказаним правилом.
|
13
|
|
Задачі на периметр і площу
Задачі на поділ площі за заданим планом (землемір).
|
|
Розвиток логічного
мислення
|
|||
14
|
|
Задачі про родинні зв’язки.
|
Учень/ учениця:
розв’язує:
логічні задачі про родини зв’язки;
логічні задачі на на розташування;
складає таблички істинності
застосовує метод виключення;
робить логічні
умовиводи;
порівнює об’єкти за величиною.
|
15
|
|
Задачі на складання табличок
істинності. Метод виключення.
|
|
16
|
|
Задачі на розташування.
|
|
17
|
|
Підсумковий урок
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий