Почніть із предмета, який
найлегше дається вашій дитині, і не відповідайте на жодне із запитань,
звернених до вас, доки завдання не буде виконане до кінця. Погляньте, чи є
неточності, запропонуйте дитині самій їх виявити. Намагайтеся уникати слова
помилка. Не висміюйте помилки своїх дітей.
Математика
Таблицю
множення повісьте над робочим столом, у куточку відпочинку і вчіть за нею
множити, і ділити одночасно. Випереджайте школу, вчіть всю таблицю. Задачі
навчайте читати та уявляти те, що про що йдеться. Якщо дитина не може впоратися
із задачею, то покажіть, як це зробити за допомогою наочності, моделі,
розв’язання іншої задачі.
Літературне читання
Один раз дитина
читає сама. Потім переказує вам прочитане. Якщо перекаже неточно певне місце
тексту, то нехай перечитає ще раз. Обов’язково читайте з дитиною книжки вголос,
по черзі, або, де можна, за особами.
Українська мова
Якщо у
дитини виникли труднощі, виконайте з нею завдання усно, але не пишіть у
підручнику ані букв, ані слів. Під час письмового виконання дитина ще раз усе
пригадає. Залиште кімнату, доки вона не виконає завдання. Не стійте за спиною.
Природознавство
Привчайте навчатися не лише за підручником. Виписуйте журнали, купуйте
додаткову літературу, користуйтеся і навчайте дитину користуватися довідковою
літературою. Із періодичних видань робіть вирізки, добірки за темами
впорядкуйте у папках. Це знадобиться у наступні роки навчання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий