Варіант 1
- Написати новорічне вітання своїй вчительці.
- Поділи слова для переносу: гайок, від’їжджає, гудзик, сойка.
- До поданих слів дібрати слова, близькі за значенням:
ввічливий -
копиця -
жара -
хуртовина - - Записати якомога більше слів ознак до поданих слів, скласти і записати одне речення, використавши одне із них:
зима –
гриби – - З поданих слів склади речення, підкресли головні члени. В іменниках понач закінчення.
Іній, дерева, вранці, сріблястий, на, з’явитися. - Перевір текст, виправ помилки і запиши його правильно. Добери заголовок.
Пришла зема. Випав сніх. Зимля вкрилася білим покревалом. Дирева і кущі одяглися в лехкі снігові шуби. Багато птахів жеве взимовому лісі. - Усне завдання:
Як ви розумієте народну мудрість:
Пташка красна своїм пір’ям, а людина – ділом. - Запиши речення в такій послідовності, щоб утворився текст. Устав пропущені літери. До утвореного тексту добери заголовок, запиши його перед текстом. Склади кінцівку тексту (2-3 речення) й допиши її.
Раптом у дол..ні з-за лісу з’явилася хмарка. Це зовсім і не хмарка, а в..л..чезна зграя шпаків. Вона насувалася швидко і зростала на очах. Сонячний осінній день. - Запиши слова за алфавітом, постав наголос.
Завдання, ознака, заняття, олень, виразно, новий, посередині, фартух. - Добери і запиши до прикметників порівняння.
Неповороткий, наче ...
Полохливий, як ...
Злий, як ...
Упертий, як ... - Заміни вислови одним словом, це слово запиши. Склади і запиши речення з одним із висловів.
Пекти раки –
Точити теревені –
П’ятами накивати –
Повісити носа –
Набрати води в рот –
Варіант 2
- Написати твір-мініатюру на тему “Зимова казка” за поданим початком (6-8 речень).
Жила-була в лісі ялинка… - Розбери слова за будовою, добери до них споріднені:
озимина -
опеньок - - У кожному рядку підкресли зайве слово:
а) малюнок, мальований, малятко, маляр;
б) сільниця, сільський, сіль, солоний;
в) чайка, чайнка, чай, чаювання;
г) дубок, дубовий, дублер, дубняк;
д) дощик, задощило, дощовий, дощатий. - З поданих слів склади і запиши речення, підкресли головні члени речення. Над кожним словом познач частину мови.
Поле, у, долині, при, прозорий, б’ється, джерельце. - Перевір текст, виправ помилки і запиши його правильно. Добери заголовок.
Коли вранці сходить солнце, снігові замети рожеві. це сонце забарвлує їх свойім проміням. Вилечаве сонце підіймаєцця надземлею, а сніх стає сліпучо-білим. - Запиши в алфавiтному порядку поданi слова, вставляючи пропущенi букви.
Т...л…фон, д...ржава,, т...л....грама, iнж...нер, ш...ренга, ок...ан. - Пiдiбратн кiлька слiв до поданої моделi.
ПГ ПГП (П — приголосний, Г — голосний) - Запиши словосполучення, поставивши iменники в родовому вiдмiнку множини.
Багато (вишня),
кiлька (прiзвище),
чимало (заповiдъ),
багато (соловей). - За допомогою префiксiв i суфiксiв утворiть новi слова вiд поданих.
Клей, колосся, Мороз, мрiя. - Запиши речення, пiдкресли головнi та другоряднi члени.
Свiжий снiг срiблом сяяв пiд блакитним наметом неба. - Скласти художній опис.
«Хмуриться зимовий ранок». - Усний тур
Уяви себе птахом, опиши свої почуття. - Перепиши, устав пропущені літери. Допиши 3-4 речення, щоб утворився текст. Добери до тексту заголовок і запиши його перед текстом.
Жовтий л..сточок на тонкій гілочці виглядав з-за дер..ва, як лев..ячий хвостик, і саме дер..во скидалося на лева, що заріс золотавою гривою. ... - Запиши слова за алфавітом, постав наголос.
Вірші, дециметр, чарівний, цемент, центнер, довести, читання, український. - До висловів з лівої колонки добери антоніми з правої. Запиши їх парами.
Хоч голки збирай
Жити своїм розумом
За тридев’ять земель
Рукою подати
Жити чужим розумом
Хоч око виколи - Добери по два синоніми до поданих слів. З одним із синонімічних рядів склади та запиши речення.
Хоробрий – ...
Говорити – ...
Сміятися – ...
Комментариев нет:
Отправить комментарий