№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів,
конкретизовані очікуваними результатами (навчальними цілями)
|
1.
|
|
Квілінг. Мистецтво квілінгу. Основні прийоми роботи та
послідовність виготовлення виробів технікою квілінг. Способи виготовлення базових форм.
|
Учень/учениця:
має загальні уявлення
про виготовлення аплікацій технікою квілінг;
розкриває загальні відомості про техніку квілінг;
добирає матеріали, інструменти та пристосування, необхідні для виготовлення
виробів технікою квілінг;
знає основні прийоми роботи та послідовність виготовлення виробів технікою
квілінг;
володіє навичками виготовлення виробів
технікою квілінг
|
2.
|
|
Сніжинка в
техніці квілінг
|
|
3.
|
|
Квіти в техніці квілінг
|
|
4.
|
|
Аплікації в техніці квілінг(калина,
виноград)
|
|
5.
|
|
Тварина в техніці квілінг
|
|
6.
|
|
Види та властивості тканини.
Використання тканин, прийоми різання тканини та особливості з”єднання її з папером.
Аплікація з тканини «Котик»
|
має загальні уявлення про
види, властивості та використання тканин;
добирає матеріали, інструменти та
пристосування, необхідні для виготовлення аплікацій з використанням тканини;
розкриває особливості різання тка нини та її з’єднання з папером;
вміє виготовляти аплікації з використанням тканин
|
7.
|
|
Аплікація з тканини «Сова»
|
|
8.
|
|
Аплікація з тканини
«Квіти»
|
|
9.
|
|
Аплікація з тканини
«Чарівний птах»
|
|
10.
|
|
Декорування виробів. Способи
декорування виробів. Орнамент. Декорування писанок. Аплікація.
|
має загальні уявлення про докору вання виробів;
називає способи декорування виро бів;
знає, що таке орнамент;
характеризує писанку як одні із символів України;
розкриває послідовність дій під чиї декорування писанок;
вміє виготовляти аплікації писанок
і відомими техніками;
володіє початковими навичками де корування писанки
|
11.
|
|
Ліплення
|
|
12.
|
|
Витинанка.
|
|
13.
|
|
Самообслуговування. Культура харчування.
Сервірування столу. Складання
серветок.
|
має загальні уявлення про культуру харчування;
знає правила поведінки за
столом;
розуміє специфіку сервірування сто-
лу до обіду.
розкриває послідовність складання серветок;
вміє складати серветки для святкового столу
|
14.
|
|
Самообслуговування. Оздоблення одягу та взуття.
Пришивання гудзиків з 4 отворами.
|
|
15.
|
|
Виготовлення та оздоблення виробів об’ємної форми. Виготовлення транспорту з коробок . упаковок.
|
має загальні уявлення про вигото лення і
оздоблення виробів об’єми форми;
знає специфіку виготовлення вир бів об’ємної форми з коробок, упаковс та
самостійно виготовлених об’єміи деталей;
розкриває послідовність дій під ч
виготовлення та оздоблення виробів І домими
техніками та матеріалами;
вміє виготовляти та оздоблювати вироби обємної форми;
виконує макетування виробів на основі різних геометричних тіл.
|
16.
|
|
Виготовлення
іграшки на основі циліндра або
конуса.
|
|
17.
|
|
Виготовлення об”ємних виробів на основі геометичних тіл.
|
понедельник, 26 декабря 2016 г.
Календарно-тематичне планування уроків трудового навчання, 3 клас (на виконання Програми зі змінами) ІІ семестр
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий