пятница, 9 ноября 2018 г.

Увага! Оновлений розклад уроків.

                                                   Понеділок                                                          

1. Я досліджую світ

2. Математика

3. Фізкультура

4.  Українська мова

5. Українська мова

                                                Вівторок                                                               

1. Я досліджую світ (укр. мова)

2. Математика

3. Англійська мова

4. Я досліджую світ 

5. Музичне мистецтво

                                                     Середа                                                               

 1. Я досліджую світ

2. Математика

3. Українська мова

4. Українська мова

                                                     Четвер                                                                

 1.  Я досліджую світ (математика)

 2.   Фізкультура

3.  Англійська мова

4. Образотворче мистецтво

                                                      П'ятниця                                                           

  1. Я досліджую світ( українська мова) 

  2. Українська мова

  3.  Я досліджую світ (трудове навчання)

  4. Фізкультура

  5. Християнська етика (через тиждень) 

            

Комментариев нет:

Отправить комментарий