1.Продовж речення.
Слова, що відповідають на питання що
робити? що зробити?, називаються а)
дієсловами;
б)
прикметниками;
в) іменниками.
2.Обери рядок, у якому дієслова
записані правильно.
а) бачите, вчите, клеїте, рахуєте,
біжите;
б) бачите, вчите, клеєте, рахуєте,
біжете;
в) бачите, вчете, клеїте,
рахуєте, біжете.
3.Познач рядок слів, які мають таку
будову:
а) влітку, щоденно;
б) польовий, підлеглий;
в) хмаринка, загадка.
4.Найчастіше прислівники пов’язані з
а) дієсловами;
б) займенниками;
в)числівниками.
5.Установи відповідність між особами
та дієсловами теперішнього часу.
1 особа сумує, живе, люблять, жнуть;
2 особа сиджу, стою, сіємо, радимо;
3 особа пишеш, сидиш, мрієте,
бавите.
6. Прочитай словосполучення.
Підкресли словосполучення з прислівником.
Зацвітають навесні, зацвіли на дереві,
долинув з лісу, долинув здаля, йде у театр, йде вперед, читав голосно, читав у
класі.
7.
Добери антоніми:
Рано -
_________________________________
Часто - __________________________________
8.
Від поданих слів утвори прислівники.
Вечір
- ___________________________________________
Ніжний -
_________________________________________
9. Запиши речення, розкриваючи дужки.
Діти прийшли (на)зустріч з шкільним лікарем.
Безперервний людський потік пливе тобі (на)зустріч. А (з)гори (по)волі сповзала
снігова лавина. (По)волі батька сини вирушили (в)далеку дорогу.
Комментариев нет:
Отправить комментарий