Дата
______________________________________
Прізвище та ім’я
учня____________________________________.
1. Вкажи числівники.
А)
сотий; Б) сотник; В) сотня;
Г) сто.
2. Обери рядок, у якому числівники в
Родовому відмінку записані правильно.
А)
шістдесяти, шістнадцятьма;
Б)
п’ятдесяти, сімдесяти;
В)
одинадцятьох, семидесяти.
3. Вкажи на відмінкові форми
займенника ви:
А)
мене, мені, мною, на мені;
Б)
нас, нам, нами, на нас;
В)
вас, вам, вами, на вас.
4. Прочитай речення, обери рядок, у
якому особа, число і відмінок займенника вказано правильно.
У
нього очі, наче волошки в житі.
А) ІІ особа, однина, Н. в.;
Б) ІІІ
особа множини, М, в ;
В) ІІІ особа однини, Р. в.
5. Запиши слова, розкриваючи
дужки.
(Зі)мною, (від)тебе,
(від)почити, (без)хмарний, (з)ними,
(у)тебе, (у)вечері, (з)друзями.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Встав пропущені числівники.
У
моєму класі _______________________________ дівчаток і ____________________________
хлопчиків.
7.
Прочитай вірш. Знайди займенники, визнач і надпиши відмінок і
особу.
Ялинку
ми прибрали, прикраси почіпляли.
Горять
на ній яскраві і райдужні вогні.
А
Миколай гостинці приніс нам у торбинці.
Він
буде разом з нами наспівувать пісні.
8. Склади два речення, у якому
займенник виступає підметом, а в іншому
другорядним членом.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Комментариев нет:
Отправить комментарий