Дата
______________________________________
Прізвище та ім’я 
учня____________________________________.
1. Вкажи числівники.
А)
сотий;   Б) сотник;   В) сотня;  
Г) сто.
2. Обери рядок, у якому числівники в
Родовому відмінку записані правильно. 
А)
шістдесяти, шістнадцятьма;
Б)
п’ятдесяти, сімдесяти;
В)
одинадцятьох, семидесяти.
 3. Вкажи на відмінкові форми
займенника ви:
А)
мене, мені, мною, на мені;
Б)
нас, нам, нами, на нас;
В)
вас, вам, вами, на вас.
 4. Прочитай речення, обери рядок, у
якому  особа, число і відмінок  займенника вказано правильно.
У
нього очі, наче волошки в житі.
 А) ІІ особа, однина, Н. в.;
 Б)  ІІІ
особа множини, М, в ;
 В) ІІІ особа однини, Р. в. 
 5. Запиши слова, розкриваючи
дужки. 
(Зі)мною,  (від)тебе, 
(від)почити,  (без)хмарний,  (з)ними, 
(у)тебе,  (у)вечері,  (з)друзями. 
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Встав пропущені числівники. 
У
моєму класі _______________________________ дівчаток і ____________________________
хлопчиків. 
7. 
Прочитай вірш. Знайди займенники, визнач і надпиши відмінок і
особу.  
Ялинку
ми прибрали, прикраси почіпляли.
Горять
на ній яскраві і райдужні вогні.
А
Миколай гостинці  приніс нам у торбинці.
Він
буде разом з нами  наспівувать пісні. 
 8. Склади два речення, у якому
займенник виступає підметом,  а в іншому
другорядним членом.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Комментариев нет:
Отправить комментарий