среда, 3 мая 2017 г.

ТЕМАТИЧНА РОБОТА з української мови.Дієслово


               
За кожне правильно виконане завдання 1-4 учень отримує 1 бал
1. Доповни речення.
   Дієслова відповідають на питання ______________________________________________________________________________________________


2. Познач дієслово, вимова якого відрізняється від на­писання.
     А сміявся    Б сміється       В буде сміятися
3. Укажи дієслово неозначеної форми .
     А пригріє    Б пригрів         В пригріти
4. Прочитай речення. Познач рядок, у якому по­слідовно записані частини мови, що є в цьому реченні.
Росте на ставку біла квітка.
А дієслово, прикметник, іменник, прийменник, іменник
Б дієслово, прийменник, іменник, прикметник, іменник
В дієслово, прийменник , іменник, прикметник, прикметник.
    За кожне правильно виконане завдання 5 -8 учень отримує 2 бали
5.  Добери й запиши до поданих дієслів антоніми.
1)Відпочивати — _______________________________   ,
говорити — __________________________________,
сміятися — __________________________________       .
2) Добери й запиши до поданих дієслів синоніми.
Міркувати —________________________________         ,
побачити —________________________________           ,
ходити — ____________________________________      .
6. Запиши подані дієслова у відповідний стовпчик. Світить, просили, пожнеш, розлив, боїться, при­несла, погодують, читає, пригріє.
 Минулий            Теперішній                     Майбутній
      час                           час                    час
____________     _____________          ______________
____________      _____________           _____________
____________     ______________         _____________
____________       _____________         ______________
7. Розмежуй слова. Прочитай утворене прислів’я. За­пиши його.
Некажиневмію,акажинавчуся.__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Постав дієслова в дужках у потрібній часовій формі. Спиши, розкриваючи дужки. У кожному реченні підкресли підмет і присудок.
(Прийти) весна. (Дмухнути) теплий вітерець. (Дзюрчати) веселі струмочки. (Зеленіти) молоденька травич­ка. Скоро (прилетіти) з вирію пташки.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Комментариев нет:

Отправить комментарий