Календарно – тематичне планування уроків образотворчого мистецтва, 3 клас ( на виконання Програми зі змінами) ІІ семестр 2016 – 2017 н. р. (1 година на тиждень)
№
з/п
|
Дата
|
Тема уроку
|
Вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки
учнів
|
1.
|
У
майстерні
художника
– пейзажиста.
Створення
композиції акварельними фарбами
«Зимова
казка»
|
Учень/учениця:
виражає емоційне ставлення (образотворчими та
мовленнєвими засобами, мімікою):
до творів образотворчого
мистецтва, різних за жанрами, застосовуючи найпростіші поняття та терміни;
має уявлення про:
основні жанри образотворчого
мистецтва: пейзаж (краєвид), портрет, натюрморт, анімалістичний;
особливості будови звірів, птахів, комах;
уміє (за допомогою вчителя): класифікувати твори
мистецтва за жанрами;
раціонально заповнювати
робочу поверхню аркуша (кольором тла, зображенням фігур та інших елементів
композиції);
передавати об’єкти у
просторі шляхом загороджування та глибину простору за допомогою насиченості
кольору при створенні пейзажу та натюрморту;
відтворювати характерні
особливості силуетів тварин у русі; зображати фігуру людини в русі; виділяти
головне в композиції (розміром, розміщенням, кольоровим та тональним
контрастом);
свідомо обирає:
матеріали та інструменти,
відомі художні техніки для створення роботи відповідного жанру; лінію
горизонту відповідно до задуманої композиції при створенні пейзажу;
володіє:
умінням раціонально
організовувати
робоче місце;
дотримується:
правил безпечного
користування матеріалами та інструментами при виконанні практичних вправ та
художньо-творчих завдань.
Аналізує й інтерпретує (на
елементарному рівні та при підтримці вчителя):
живописні та графічні твори
на теми побуту;
висловлює елементарні
судження: про ілюстрацію як малюнок до
літературного твору;
про значення терміна
«композиція» та роль ескізу у створенні композиції;
має елементарне уявлення
про: професію художників у театрі
(декоратор, костюмер, гример тощо); оздоблення одягу (театрального, національного
та ін.) декором (вишивкою, аплікацією тощо);
уміє (на елементарному рівні та за допомогою
вчителя):
створювати багатофігурну композицію;
виділяти головне в
композиції (розміром, розміщенням, кольором, контрастом);
передавати образність,
характер маски засобами паперопластики; передавати індивідуальні характеристики
героїв казок через особливості зовнішніх ознак та одягу; створювати на
основі елементарних прийомів трансформації паперу
напівоб’ємні декоративні
образи-мас- ки (за умови поетапного керівництва вчителя).
узгоджувати просту шрифтову
композицію з малюнком; передавати святковий настрій у тематичній композиції
за допомогою кольору та декору;
дотримується:
правил безпечного
користування художніми матеріалами та інструментами, ножицями, клеєм;
володіє:
навичками раціональної
організації робочого місця;
елементарними навичками
роботи в колективі
|
|
2.
|
Відтворення
плановості розміщення об’єктів у просторі шляхом нагороджування . Виконання малюнку гірського
пейзажу акварельними фарбами за зразком або власним задумом.
|
||
3.
|
Передавання
глибини простору за допомогою кольору при створенні уявного краєвиду.
Створення
уявного краєвиду «Космічний пейзаж»
|
||
4.
|
Натюрморт
– як жанр образотворчого мистецтва.
Робота
з гуашевими фарбами. Створення
натюрморту «Речі чарівника»
|
||
5.
|
Спорт
очима художників Створення композиції з неживих предметів «Спортивний
натюрморт» (кольорові олівці, фломастери)
|
||
6.
|
Портрет у різних видах образотворчого мистецтва. Створення
автопортрету.
(акварельні фарби)
|
||
7.
|
Зображення
людини в русі. Створення композиції
«Веселий танок» (фломастери).
|
||
8.
|
Анімалістичний жанр.
Розвиток
навичок малювання тварин. Виконання
малюнку тварини, яка подобається, за зразком акварельними або гуашевими
фарбами.
|
||
9.
|
Характерні особливості тварин у русі.
Малювання
птахів в польоті акварельними фарбами.
|
||
10.
|
Світ казок в ілюстраціях.
Зображення
тварин та людей в ілюстраціях до
казок. «Солом’яний бичок» (акварельні фарби)
|
||
11.
|
Художник
театру. Створення декорації до театральної вистави за шаблоном.(гуаш, акварельні
фарби)
|
||
12.
|
Магія бутафорії.
Значення
форми, кольору, декору у створенні предметів. Створення корони для короля
або королеви у техніці аплікації ( за шаблоном і власним задумом)
|
||
13.
|
Лялька
в театрі. Різновиди
ляльок в театрі та мультиплікації. Виготовлення
театральної ляльки для пальчикової вистави.
( аплікація )
|
||
14.
|
Побутовий
жанр. Музиканти. Ліплення з пластиліну одного чи кількох музикантів.
|
||
15.
|
Готуємось
до маминого свята. Виготовлення вітальної листівки (аплікація)
|
||
16.
|
Театральна афіша. Використання шрифтової
композиції під час створення ескізу театральної афіші. Створення ескізу
афіші до однієї з казок( гуаш)
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий