Дата _____________
Прізвище, ім’я учня(учениці)_________________________
б)закінчення
в)основа
2.Суфікс – це : а) частина слова,що стоїть після кореня; б)
частина слова без закінчення; в) частина слова,що стоїть перед
коренем.
3.У якому рядку всі слова є
спорідненими(спільнокореневими)? а) мило, милуватися,
мильниця;
б)зима,зимонька,зимувати; в) білий, білка, біліти.
4.У якому рядку у дужках вказані тільки префікси?
а) (за)будинком, (у)школі, (на)парті; б) (у)кишені, (на)писати,
(в)лісі; в) (з)робити, (про)читати,
(пере)сісти.
5.Спиши,розкриваючи дужки. Постав, де потрібно, апостроф.
(З)їхати, (роз)яснити, (розі)ійтися, (з)їсти,
(об)ява,(від)єднати.
___________________________________________________________________
Постав, де треба, префікс с- або з-. __терпіти , ___питати, ___шити, ___ ховати, ___почити, ___дати.
Постав, де треба, префікс с- або з-. __терпіти , ___питати, ___шити, ___ ховати, ___почити, ___дати.
7.Розбери слова за будовою. Сливка, столик,
розмова, береза.
8.Спиши,розкриваючи дужки. Устав пропущені букви.
Софійка вес__ло
стр__бала (на) одній (ніжка).
Бабуся (по)дарувала (онучка) в__лику ляльку.
_____________________________________________________________________
Комментариев нет:
Отправить комментарий