четверг, 12 января 2017 г.

Календарно – тематичне планування

Календарно – тематичне планування уроків образотворчого мистецтва, 3 клас ( на виконання Програми зі змінами) ІІ семестр 2016 – 2017 н. р.    (1 година на тиждень) 


з/п

  Дата

Тема уроку

Вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
1.
У майстерні
художника – пейзажиста.
Створення композиції акварельними фарбами
«Зимова казка»
Учень/учениця:
виражає емоційне ставлення (обра­зотворчими та мовленнєвими засо­бами, мімікою):
до творів образотворчого мистецтва, різних за жанрами, застосовуючи найпростіші поняття та терміни;

має уявлення про:
основні жанри образотворчого мисте­цтва: пейзаж (краєвид), портрет, на­тюрморт, анімалістичний; особливості будови звірів, птахів, ко­мах;

уміє (за допомогою вчителя): класифікувати твори мистецтва за жанрами;
раціонально заповнювати робочу по­верхню аркуша (кольором тла, зо­браженням фігур та інших елементів композиції);
передавати об’єкти у просторі шля­хом загороджування та глибину простору за допомогою насиченості кольору при створенні пейзажу та на­тюрморту;
відтворювати характерні особливості силуетів тварин у русі; зображати фігуру людини в русі; виділяти головне в композиції (розмі­ром, розміщенням, кольоровим та то­нальним контрастом);
свідомо обирає:
матеріали та інструменти, відомі ху­дожні техніки для створення роботи відповідного жанру; лінію горизонту відповідно до задума­ної композиції при створенні пейзажу;

володіє:
умінням раціонально організовувати
робоче місце;

дотримується:
правил безпечного користування ма­теріалами та інструментами при ви­конанні практичних вправ та худож­ньо-творчих завдань.

Аналізує й інтерпретує (на елемен­тарному рівні та при підтримці вчи­теля):
живописні та графічні твори на теми побуту;

висловлює елементарні судження: про ілюстрацію як малюнок до літе­ратурного твору;
про значення терміна «композиція» та роль ескізу у створенні композиції;

має елементарне уявлення про: професію художників у театрі (деко­ратор, костюмер, гример тощо); оздоблення одягу (театрального, на­ціонального та ін.) декором (вишив­кою, аплікацією тощо);

уміє (на елементарному рівні та за допомогою вчителя):
 створювати багатофігурну компози­цію;
виділяти головне в композиції (розмі­ром, розміщенням, кольором, контр­астом);
передавати образність, характер мас­ки засобами паперопластики; передавати індивідуальні характе­ристики героїв казок через особли­вості зовнішніх ознак та одягу; створювати на основі елементарних прийомів трансформації паперу
напівоб’ємні декоративні образи-мас- ки (за умови поетапного керівництва вчителя).
узгоджувати просту шрифтову ком­позицію з малюнком; передавати святковий настрій у тема­тичній композиції за допомогою ко­льору та декору;


дотримується:
правил безпечного користування ху­дожніми матеріалами та інструмен­тами, ножицями, клеєм;

володіє:
навичками раціональної організації робочого місця;
елементарними навичками роботи в колективі
2.
Відтворення плановості розміщення об’єктів у просторі шляхом нагороджування .  Виконання малюнку гірського пейзажу акварельними фарбами за зразком або власним задумом.
3.
Передавання глибини простору за допомогою кольору при створенні уявного краєвиду.
Створення уявного краєвиду «Космічний пейзаж»
4.
Натюрморт – як жанр образотворчого мистецтва.
Робота з  гуашевими фарбами.  Створення натюрморту «Речі чарівника»
5.
Спорт очима художників Створення композиції з неживих предметів «Спортивний натюрморт» (кольорові олівці, фломастери)
6.
Портрет у різних видах образотворчого мистецтва.  Створення автопортрету.
(акварельні фарби)
7.
Зображення людини в русі.  Створення композиції  «Веселий танок» (фломастери).
8.
Анімалістичний жанр.
Розвиток навичок малювання тварин.  Виконання малюнку тварини, яка подобається, за зразком акварельними або гуашевими фарбами.
9.
Характерні особливості тварин у русі.
Малювання птахів в польоті акварельними фарбами.
10.
Світ казок в ілюстраціях.
Зображення тварин та людей  в ілюстраціях до казок. «Солом’яний бичок» (акварельні фарби)
11.
Художник театру. Створення декорації до  театральної вистави за шаблоном.(гуаш, акварельні фарби)
12.
Магія бутафорії.
Значення форми, кольору, декору у створенні предметів. Створення корони для короля або королеви у техніці аплікації ( за  шаблоном і власним задумом)
13.
Лялька в театрі. Різновиди  ляльок в театрі та мультиплікації. Виготовлення театральної ляльки для пальчикової  вистави.
 ( аплікація )
14.
 Побутовий жанр. Музиканти. Ліплення з пластиліну одного чи кількох музикантів.
15.
Готуємось до маминого свята. Виготовлення вітальної листівки (аплікація)
16.
Театральна афіша.  Використання шрифтової композиції під час створення ескізу театральної афіші. Створення ескізу афіші до однієї з казок( гуаш)

Комментариев нет:

Отправить комментарий